2014. május 8., csütörtök

Lesley Stanfield/Melody Griffits - A legszebb kötésminták tárháza

igen, nem véletlen.. épp ezt olvasom..
lapozgatom, elő-előkapom, igyekszem minél több mintát megfejteni.. szóval, tényleg - mint egy regényt - olvasom.. és tényleg, legalább olyan érdekes is, mint egy regény..
mert ennek a könyvnek a segítségével és ennek a könyvnek a hatására elővettem a kötéstudásomat.. olyan, mint a biciklizés.. csak rá kellett tekerni a fonalat az ujjaimra és tulajdonképpen maguktól mozdultak.. minden eszembe (illetve a kezemnek az eszébe) jutott.. (tudjátok, például néhány mindig használt jelszót - ha  valaki megkérdezi - nem tudom megmondani, de ha le kell írni, jönnek maguktól a karakterek.. ismerős?)

időtlen ideje nem tudok igazán ellazulva pihenni, mert valami mindig eszembe jut, valamivel mindig le vagyok maradva, valami mindig akad, amit még gyorsan meg kell csinálni.. DE! ha leülök kötni és elkezdem számolni a mintát vagy a sorokat, vagy csak úgy elmélázok kötés közben, végre nem pattogok fel fél percenként, ráadásul valami csoda keletkezik a kezem között.. nagyszerűen kikapcsol és hasznosan pihentet..

és ha már így (ha már lúd), legyen kövér: kitaláltam egy (szerintem) zseniális elfoglaltságot (később akár munkát és lehetőséget) is magamnak..

úgyhogy most az olvasás (és persze a blogban egyébként nem részletezett, de attól még létező ezer más dolgom) mellett kötök!
ez lesz az első "munkám":

(még nem kezdtem neki, mert először L-nek kötök egy igazi, "fiús", csavart mintás pulóvert kék és szürke színek kombinálásával.. de azért egy kicsit mégis nekikezdtem, mert már kiokosítottam magam az angol kötésrövidítésekből és szakszavakból, az angol leírásokban használt jelekből.. készül hozzá a mintaleírásom.. ami nagyon fontos! ez is része a zseniális tervemnek!)

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

(micsoda butaság ez...)